maanantai 30. kesäkuuta 2014

Luota Pinkkiin

Kyse onkin hiustenkuivaajasta ja kihartimesta ^^

En voinut vastustaa Hello Kitty hiustenkuivaajaa kun sellaista lähdin ostamaan :) Minun piti ostaa OBH-nordican hiustenkuivaaja, mutta päädyinkin ihan erilaiseen :D
Edellisessa kuivaajassani oli watteja puolet vähemmän, joten tuntuu että tässä on ytyä. Kiharrinta minä en taas oikein ymmärrä, kuinka hiuksen on tarkoitus pysyä raudan ympärillä? Eihän siihen voi käsinkään koskea kun se on tulikuuma... ehkä keksin tähän ratkaisun. OBH:n mallissa olisi ollut se "stoppari" mukana joka pitää tukan raudan ympärillä.


hellokitty2 hellokitty1
Liittyen pinkkiin: Viime Helsingin reissulta lähti mukaan kiva neule jossa on pinkit yksityiskohdat. Tuote oli alennuksessa, joten ajattelin että why not?
hellokitty3

5 kommenttia:

  1. Ompa söpöt ostokset :3 Mut eikö ton kihartimen mukana tullu kuumuutta kestävää hanskaa? Mä ite oon oman pötkyläkihatrimen kaa käyttäny pyyhettä, ku hävitin sen hanskan.. ainii ja mun 6v ''siskopuoli'' katteli ku datailin ja näki sun kuvan, ja kysy onko toi monster high -nukke :D

    VastaaPoista
  2. Neiti ottaa jonkun sormikkaan toiseen käpälään (siihen millä kieputat tukkaa raudan ympärille :D) ja pitelet sillä. Ei pala sormet. :) Mulla on Remingtonin pari sauvakiharrinta, ja niiden mukana tuli suojahanska!

    VastaaPoista
  3. Roosa: Mitään kokonaista hanskaa ei kyllä mukana tullut -.- Pitänee kokeilla sinun pyyhe tekniikkaa :)
    Heh, varmaan sen verran erikoisennäköinen tapaus olen, että Monsterista menisin ^^

    AnneDeadly: Kiitos vinkistä :D

    VastaaPoista
  4. Mä kiharran ilman hanskoja, hyvin sujuu pitkään tukkaan ku malttaa harjotella :3

    VastaaPoista
  5. Ei minullakaan tullut kummassakaan kihartimessa hanskaa mukana, toinen on ilmakiharrin ja toisessa on se saksimainen avattava juttu, jolla saap hiukset kiinni. Mutta outoa kyllä, ettei tuon mukana tullut mitään O__o
    Herttaisia ostoksia! Minäkin olen katsellut tuota neuletakkia, on niin suloinen, mutta ei ole tullut vielä ostettua kun on jo yksi musta pienillä koristeilla varustettu.

    VastaaPoista

Remember Your Manners.
I will review the comments before publishing.