perjantai 7. helmikuuta 2014

Kalevala

Meikäläinen on aina ollut Kalevala koru -fani, ja tuttavapiirini on näköjään jossain määrin tietoinen asiasta koska olen saanut niitä myös lahjaksi :)

Tämän kauniin riipuksen ostin Mikkelistä kun olin katsomassa siellä Turmareita, kyseessä oli lopettava kultasepänliike joten sain korun puoleen hintaan. Koru on hopeaa ja siinä on jonkin sortin kivikin... minulla on tuohon koruun sopivat korvakorut jo valmiina :)
Korua voi käyttää myös rintaneulana.
roju2 Nämä Michael Monroe- sarjan korut sain lahjaksi. Minulle on näemmä päätetty kerätä koko sarja ^^
roju10 Tämän Helsinki-riipuksen ostin huuto.netistä. Oli tietysti edullisempi kuin uusi.
roju22
Iku-Turso hopeinen rannerengas tuli joululahjaksi. Pidän tästä korusta kovasti mutta se ei meinaa pysyä kiinni, kiinnitysmekanismi aukeaa itsestään ja minua pelottaa että hukkaan sen johonkin jos käytän sitä :/ Pitää vissiin tunkea jotain sinitarraa tuonne lukon sisään.
roju4 roju5 Tämän pronssisen rannerenkaan sain myös lahjaksi. Se on upea koska se on niin leveä ja jykevä ^^ Pronssi materiaalina ei ole minun lemppari ( toisinkuin hopea ) Mutta ei tätä voi olla käyttämättä! Tämä on vissiin nykyään aika harvinainen, kun sitä ei ole valmistettu vähään aikaan.
roju23

2 kommenttia:

  1. Voi miten upeita koruja, etenkin tuo ensimmäinen riipus on todella maagisen kaunis!!^^

    VastaaPoista
  2. Werewolf: Kiitos :) Joskus Kalevala korukin osasi valmistaa kauniita koruja, nykyään sieltä tulee jotain nykytaidekoruja jotka ei kiinnosta tippaakaan.
    Kaikki vanhat kelttityyliset korut oli just hyviä :)
    Joskus tekee noita löytöjä kultasepänliikkeistä missä myydään poistuneita tuotteita.

    VastaaPoista

Remember Your Manners.
I will review the comments before publishing.