sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Petroleum blue is my new colour

Jostain syystä olen ihastunut petroolin siniseen. Olen yrittänyt löytää sen värisiä vaatteita, ja välillä on onnistunutkin.

Esimerkiksi tämän mekon löysin kirpputorilta. Mekko itsessään ei ole ihan minun tyylineen vaan sopii paremmin jollekkin bilehile-hirmulle, mutta oikeilla asusteilla siitä saa ihan ihmismäisen näköisen :D
DSC_0003 DSC_0002 Tämän trikoopaidan löysin Homoämmältä, hintaa oli kokonaiset 5€.
DSC_0073 Tämä kotelomekko löytyi myös H&M:ltä, ja siitä olikin kuvia jo synttärijuhlissani :) Click
DSC_0054 Tämän kauniin paidan tilasin Ebay:n kautta, ja siinä on kivat turkoosit yksityiskohdat. Ainut vika paidassa on se, että se on todella pientä mitoitusta vaikka tilasinkin kokoa isomman kuin normaalisti käytän... merkki onkin Punk Rave.
DSC_0128 DSC_0133 Samalla reissulla tilasin myös kokonaan mustan paidan, jossa löytyy röyhelöä edestä kuin takaakin.
DSC_0144 DSC_0141 DSC_0137 Tämä hamonen tuli samassa paketissa, siitä olikin kuvia jo esillä blogissani, esim tästä.
DSC_0146
Noh, tämä korsetti ei ole turkoosia nähnytkään, mutta listataan sekin nyt tänne. Ostin tämän koska tämä oli kivan värinen, ja pidän tuosta seittikankaasta satiinin päällä. MUTTA, jotenkin tuntuu että olen vähän turhan vanaha tämmösiin :/:/ Katsoo nyt josko keksin tälle käyttöä, vai laitanko etiäppäin.
vuatetta1

2 kommenttia:

  1. Itsekin olen aika hiljattain ihastunut juuri tuollaisiin sinisiin ja sinertävän vihreisiin väreihin ja etsinyt niissä sävyissä vaatteitakin, kun kaipaisin joskus enimmäksiin mustiin asukokonaisuuksiin jotain vaihteluakin... Erityisesti tuo ensimmäinen mekko ja tuo röyhelöpaita cameolla ovat todella kauniita!

    VastaaPoista
  2. Minäkin olen rakastunut petroolin ja minulla on tismalleen samanlainen tuo petroolinvärinen henkkamaukan mekko :D En ole ottanut vielä kuvia se päällä, mutta kovassa käytössä on ollut. Tarkoituksena ei ollut ostaa mitään, mutta kun se oli niin upea, ettei sitä kauppaankaan voinut jättää. :)

    VastaaPoista

Remember Your Manners.
I will review the comments before publishing.