torstai 22. joulukuuta 2011

Shadow resistance

Juuh joulu se tulla jollottaa vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa. Fiilikset on ihan pohjamudissa.
Itselläni ei muita joulukoristeita ole kuin kuusi, mutta on se sentään musta, eli true evil black darkness abyss.



Tilasin itselleni Backstreetistä nahkakorsetin ja maksoinkin sen sinne; mutta ylläripylläri eihän niillä sitä ollut varastosta joten jäipä korsetti saamatta + enkä ole rahojanikaan nähnyt vaikka siitä on yli viikko. Että kukkuu.

Ostin sitten pari kirjaa itselleni siitä hyvästä. Teini vampyyri romanttiikkaa ja muuta schaissee.




Huudosta ostin sitten jotain turhuutta taas, esim tämän nahkatakin jotain olen katsellut Empin sivuilta. Noh, kyseinen takki oli minulle liian iso joten lähtee varmaan kiertoon.

Sitten ostin kalevalakorun, hopeisen sydän soljen. Hintaa sillä oli 30€ vaikka kaupoissa se maksaa jonkun 80€ normaalisti. Eikait siinä.


Porukat kävi reissussa ja pyysin heitä tuomaan minulle Lancomen ripsarin mitä yleensä käytän, sain sitten mukana vähän extraakin.



Pahoitteluni hieman töksähtelevästä päivityksestäni, ja siitä että päivityksiä tulee nykyseltään aika harvaan.
Fiilikset on tosiaan aika matalalla kun eräs tärkeä henkilö toivoitteli minulle hyvää loppuelämää, joten mitää aivan älyttömän iloista joulumieltä ei täältäpäin löydy.

Jotenkin näitä tuntuu sattuvan minulle se pari kertaa vuodessa, mutta joka kerta se tuntuu aivan yhtä paskalta, vaikka sitä luulisi tottuneen moiseen.

Vaikka olo ei olekaan mikään maailman mahtavin, minulle tulee vieras jouluksi jonka kanssa tulee taatusti olemaan mukavaa. Saan siis jotain muutakin ajateltavaa kuin se, mitenkä perseestä minä itse olen ^^

Itse en varsinaista joulua edes vietä, vaan viikonlopusta tulee ihan normaali mitä minä nyt viikonloppuisin teen... eli juon kaljaa ja pelailen wowia :D ( Ja luonnollisesti syödään hyvin. )

Mutta toivotan iloisempaa joulua teille kaikille, toivottavasti se olo on parempi kuin minulla! :)

3 kommenttia:

  1. Hei!

    Olisitko myymässä tuota EMP:n nahkatakkia? Mikä sen koko on?
    Itsekin olen sitä tsiigannut ja tietääkseni olen hiukkasen sua isompi, ainakin isompia korsetteja käytän. ^^ Tilipv lähenee joten hyvä udella. Vastausta voi laitella mailiin valkoinen.horsma@hotmail.com jos viitsit vaan ^^ siis ei gmailiin, vaan hotmailiin.....
    -Umy Z

    VastaaPoista
  2. Moi!
    Se on koko L , ihan ok vyötärön kohdalta mutta hartioista ja hihoista tuntuu itselle aika isolta. Kyllähän se talvella menee kun laittaa villapaitaa tms sinne alle.
    Juu, laitan mailiin tarkemmin tässä tietoa kunhan kerkiän :)

    VastaaPoista
  3. Koko L ei kuulosta pahalle, ostan nykyään lantion takia mekot L-koossa, enkä tästä varmaan laihdu joten koosta tuskin jäisi kiinni ^^ odottelen postii.....

    VastaaPoista

Remember Your Manners.
I will review the comments before publishing.