keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Little bit luxury

Ostin Kiss Me Deadlyn lantioliivin, joka on aika ihana :)
Mietin pitkään ottaisinko lyhyen vai pidemmän malllin, mutta toistaiseksi päädyin lyhyempään. Voin ostaa sitten halutessani pidemmän jos tarvitsen!

Nuo vaaleanpunaiset rusetit lähtee kyllä helvettiin tuosta aika äkkiä :D








Sokokselta ostin Lancomen upean ihanan meikkivoiteen. Ostin myös sopivan siveltin sen levittämiseen. Sivellin on siinä mielessä parempi, että se ei ime meikkivoidetta itseensä kuten sienet joita olen aikaisemmin käyttänyt.

6 kommenttia:

  1. Sievä vekotin ^^ Itse en saa laitettua noita meikkivoiteita ollenkaan siveltimillä :( Mutta uskon että varmaan järkevämpää käyttää sitä kuin sutia kalliimman meikkivoiteen kanssa :)

    VastaaPoista
  2. En ole vielä testannut itse, mutta kivalta tuntui kuin kaupan täti etsi minulle oman sävyni, ja hän levitti siveltimellä :)
    Itse tosiaan käytin niitä sieniä, ja niitähän kului vaikka millä mitalla, vaikka joitain pesinkin uusiokäyttöön.
    Sormellakaan sitä on aika turha levittää kun naamassa on kaikki bakteerit sen jälkeen :D
    Nyt voin piilottaa kaikki halpis 15 erkin " meikkivoiteet" kaapin perukoille.

    VastaaPoista
  3. Noissa siveltimissäkin on isoja eroja. Mulla on joku Cailapin tms. halpa suti, jkolla saa vaan raitoja aikaiseksi ja HM:n vielä halvempi, joka toimii kuin unelma. Musta 15e meikkivoiteesta on jo paljon. :D Kaikki on niin suhteellista.

    VastaaPoista
  4. M: Minun yksi motoistani on se että köyhän on turha ostaa halpaa.

    Se pätee melkein mihin tahansa tuotteeseen. Sitä H&M:n sutia on turha ostaa kun sillä ei tee mitään ja sitten joutuu ostamaan taas uuden :)

    Itse en välttämättä halua iholleni levitellä mitään halpis paska meikkivoiteita kun ihohuokoset tukkeutuuu tms.

    Kalliit meikkivoiteet usein ovat myös hyvin riittoisia niin niitä ei tarvitse kovin montaa kertaa ostaa vuodessa.

    Onhan se 50€ meikkivoiteesta melkoisen paljon kertaostoksena, mutta miestäni se kannattaa.

    Aikaisemmin olen käyttänyt Joe Blascon kakkua, mutta monen vuoden jälkeen olen kyllästynyt siihen ja siksi vaihdoin merkkiä. Käytän toki sitä pahimpien ihomokien peittämiseen, koska siinä on niin paljon pigmenttiä.

    Olin ostanut jonkun halpis meikkivoiteen nestemmäiseksi meikkivoiteeksi, ja huomasin heti millaista lirua se oli. Harmittaa kun tuhlasin rahojani siihen :/ meni sekin 15€ hukkaan, olisi kannattanut ostaa heti tuo Lancomen meikkivoide.


    DeadlyDame kirjoitti näin :
    ( painoin vahingossa poista, joten viesti hävisi bittiavaruuteen )

    "Itseasiassa meikkisieneenhän kertyy enemmän bakteereja kuin sormiin, itse pesen käteni aina ennen meikkaamista :P

    Mulla olis tarkoitus ostaa jossain vaiheessa Sigman Make Me Classy-meikkisivellinpaketti, oon youtubessa kuullut niin paljon kehuja siitä. Kannattaa varmaan sunkin tutustua. :) "

    Tiedän että meikkisienissä on paljon bakteereita, mainitsinkin tuossa että niitä kuluu paljon paljon koska niistä joutuu aina leikkaamaan pois sen käytetyn osan. Yritänkin niitä välillä pestä käytön jälkeen.

    En oikein pidä niistä, siksi käytänkin mielummin siveltimiä :)

    En ole kuullut tuollaisesta meikkisivellin paketista, pitääpä tutustua!

    Itse olen siveltimiä ostellut silloin tällöin jos olen tarvetta huomannut, ne kestää pitkään eikä hyviä siveltimiä tarvitse kokoajan olla ostamassa :)

    VastaaPoista
  5. Mulla on tuollainen samankaltainen Kiss Me Deadlyn liivi mutta pidempänä versiona (Vargas longline girdle) enkä voi kyllä suositella kellekään jolla on lyhyt/lyhyehkö selkä. Se on jotenkin ihan järkyn pitkää mallia, olen sitä muutamia kertoja käyttänyt niin että olen vaan karusti taittanut yläreunasta vähän lyhemmäksi. :D Näppärähän tuota varmasti lyhentelisi mutta ompelutaidoton meikäläinen ei...

    VastaaPoista
  6. Anna Gramm:
    Oho, itse olin aivan hilkulla etten valinnut sitä tuon toisen tilalle...

    Näyttää mallin päällä todella hyvälle, tuo pidempi malli.

    Tukeeko se yhtään mitään? Ainakin tuo lyhempi malli joustaa ihan hemmetisti, olisi pitänyt pienempi koko ottaa :/

    VastaaPoista

Remember Your Manners.
I will review the comments before publishing.